...




Kommentarer
Postat av: Alicia

wow, cool idé med ett sådant sängrum :D :D



Svar: Jo, jag är väldigt glad och tacksam att jag inte blev isolerad (eftersom det lika gärna kunde blivit så)...måste vart riktigt kämpiga år det där.

Usch, för mig började det också när jag var liten, så liten att jag inte minns det (höll på att kvävas av mina egna spyor - tycker det är obehagligt att bara skriva det) och det kommer och går i perioder hur illa det är. Det var ett tag som jag typ kände mig näst intill fri från min fobi, i alla fall att den inte påverkade mig varje dag, men sen nu det här halvåret/året så har den kommit tillbaka mer och mer :( blir så ledsen av det. Vet du vad som gjort att du fått den hör fobin?

Bra att du aldrig slutar jobba med dig själv :) men ja, ibland fastnar man och vet inte riktigt hur man ska komma vidare, men det är okej, förr eller senare så brukar det lossna på något sätt...

2011-01-08 @ 16:37:35
URL: http://attlevamedoro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0