Babbel...

Idag är en sån där dag. Började igår iofs, när jag tvättade. Jävla helvetes tvättstuga!! När jag kom på att allt inte skulle hinna bli torrt och vi får hänga halva skiten hemma så blev jag sssuuuuuur! Va är de för mening med att ha en tvättstuga om inget är helt när man tar upp de eller torrt....

Är så jäkla frustrerad, vet inte vilken skinka jag ska sitta på. Allt jag gör är fel, blir fel. Varenda gång man böjer sig framåt så är de alltid nåt som står i vägen.

Såg kort på mig själv, de blev ju inte bättre. Inte så att jag tycker att jag är ful. Absolut inte. Men jag är så trött på att se barnaktig ut i ansiktet och ha korvar till fingrar. Finns liksom inget speciellt med ansiktet, inget snyggt iaf.... Bara gullegull!

Inte undra på att jag är kvar på vuxenpsyk. Men denna gången för att jag nästan jämnt är arg och irrterad. Jag blir så trött på mig själv. Har så svårt att hindra detta... men jag arbetar på de! Har ju haft ca 3 dagar med bara glada miner från min sida...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0