En dag i mitt liv....

Eller en timme med min syster på yahoo. Inget för känsliga öron eller barn... Läses på egen risk!!


Caroline: jag tror jag såg bruce springstreet på rollerblades
Caroline: e inte 100
Emma: Hahhaha.....kan inte ha vart en vacker syn...
Caroline: jävligt lik
Caroline: inte så farligt
Caroline: faktist
Emma: Han e ju gammal som gatan...
Caroline: Men då
Caroline: well well
Caroline: O Va fan gör du???
Caroline: Din slöe fan
Caroline: Hello?????
Emma: LOL!
Caroline: Fucker
Emma: Jag småäter potatisgratäng!!!! Mmmm....
Emma: Loser
Emma:
Caroline: mmm
Emma: Den e fan goare än mammas....hur i helvete gick de till!!!!
Caroline: mofo
Caroline: hehe
Emma: MIFFO!
Caroline: lol
Caroline: lol
Emma:
Caroline:
Emma: Hahahah....
Caroline: De va fan va folk e ute o schpringer
Emma: Fäll dom!
Emma: SKJUT DOM!
Caroline: marathon prep eller???
Caroline: Jaa
Caroline: lol
Caroline:
Emma: Hahahah
Caroline:
Caroline: Bra ide
Emma: Men du måste erkänna att de aaaalltid är en bra lösning....
Caroline: det va inte du som hade glömt att ta dina psykbarns tabletter o börjat klå upp folk i fbg
Caroline: ???
Emma: Kanske....
Emma: Exakt  vad har hänt???
Caroline: Aha
Caroline: gotcha
Emma: Seriöst...vad ar hänt???
Caroline: Du vet inte
Emma: lol
Emma: NAJ!
Emma: Jag vet nada!!
Emma: Jag looooovar!
Caroline: lol
Caroline: en man med en hund hade bara börjat klå folk
Emma: Aha....
Emma: Var?
Caroline: 8-10 pers
Emma: Herrejäklar!
Emma: Dum fråga: Va han arg?
Emma:
Caroline: olika tillfällen
Caroline: i fbg
Caroline: lol
Emma: Hmmm
Caroline: glömt ta medicinen
Emma: Va de så?
Caroline: verkar så
Emma: Då vet jag vad som händer när jag glömmer ett piller...
Emma: Väldigt skönt dock att DU tänker på just mig när du hör nåt sånt
Caroline: lol
Caroline: lol
Caroline: ja du
Emma: Från ett psykbarn till ett annat....HMPF!
Caroline: när det gäller psykfall
Emma: Hmmm
Emma:
Caroline: Tänker jag på dig
Caroline: hehe
Caroline: lol
Emma: Ay ay ay!
Caroline: lol
Caroline: ay caramba
Caroline: lol
Emma:
Caroline: hehe
Caroline: coño
Emma: Översättning please!
Caroline: Fan
Emma: aha
Emma: skit då?
Caroline: på schpanshka
Emma: yes
Caroline: mierda
Emma: Shaijt!
Caroline: maldita mierda
Caroline: jävla skit
Emma: Bra att veta....
Caroline: japp
Caroline: why frågar v
Caroline: hehe
Emma: Hahaha....man vet aldrig när jag behöver svära på nån....kanske V
Caroline: u näver know
Caroline: Motherfucker räcker inte alltid till
Emma: LMAO!!!
Caroline: lol
Emma: oy oyoy!
Caroline: vey
Caroline: solen e gooo
Emma: Din röv e gooo!
Caroline: najs najs
Emma: But.....you still suck!
Caroline: lol
Caroline: dank u
Emma: NO! Dank YOU....!!!
Caroline: lol no
Caroline: fuck u
Emma: LOL!
Emma: lol
Emma: lol

(Om nån jag inte känner börjar bli orolig så kan jag lugna er med att de sägs med kärlek!)

Kommentarer
Postat av: IA

Sitter har o skrattar sa jag grater........LOL! men ush va hemskt det ser ut...nar man verkligen laser det. Nan som inte kanner oss ringer sakert BRIS....eller det kanske e forsent med BRIS...men nan krisgrej iallafall! Love u!

2009-09-08 @ 03:08:16
URL: http://swedecaroline.blogspot.com
Postat av: Miss Nils

Love you 2 fucker!!!! Hahhah... KRIS kanske? Kriminellas revanch i samhället? Vi får sätta igång ett eget krscentrum...

2009-09-08 @ 12:42:27
Postat av: Mallan

Mina systrar e ju inte riktigt kloka...

Kram Mallan

2009-09-11 @ 15:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0