Jag vill...

 


...ändra om lite här hemma. Köpa nya kuddar o gardiner. Nya o nya...har inga gardiner alls just nu. Hela de här temat, lila temat har jag börjat på men de gled sakta o säkert över i fucia. Måla om fondväggen. Köpa en begagnad bänk av nåt slag o måla den vit. Är löjligt trött på mitt TV-skåp...sälja den kanske. Hyllorna har jag redan. Om jag köper min nya matta...mattorna, svart-vit randiga så skulle jag kunna tapetsera bordsskivan, den är ändå väldigt slite, i en svart-vit tapet. Hade var häftigt....nästan smällta in i golvet....hehe. Idéer o idéer!


Kommentarer
Postat av: Ia

Najjjss......fucia e najjsss! Du har sa manga ideer tjejen! allt val hoppas jag??

2009-03-16 @ 21:12:12
URL: http://swedecaroline.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0