I (heart) NY



Ja snart landar moster Pia i New York med vänner....om en timma mer exakt, tror jag! Va meningen att Caroline skulle möta dom vid hotellet. Men nu är dom på väg till flygplatsen för att överraska dom. O imorgon så anländer mina kusiner, en på morronen o en på kvällen. En av dom ska stanna längre i NY än Pia, deras mamma alltså. Härligt! De e ju så förbannat kul för Caroline o Vincent att nån i familjen kommer o ser hur dom har de. MEN! Jag kan inte låta bli att bli avis...de höt till. Men jag tänker bara på den dagen jag kan åka till henne...de e ju inte USA som lockar, bara Carro! Har ju vart där en gång för lääääängesen med våran andra syster Malin. De e över 10 år sedan nu...oj! Tiden går fort! När jag kan, ska jag sälja ALLT åka över o stanna så länge lagen tillåter.... Seriöst! Lämnar över Bobbo till päronen, hyr ut lägenheten i andra hand o drar! Jag menar de!! Så håll i dig Carro!! Snart kommer jag....om 1-2 år!! Hahaha!

Kommentarer
Postat av: Ia

Ja...jag forbereder mig alla redan!! Pia's kompis Monicas dotter...heter Emma. Vi insag att de har ett Urban Outfitters bara 4 gator fran deras hotell.......Emma blev helt salig!

2009-04-09 @ 04:25:03
URL: http://swedecaroline.blogspot.com
Postat av: Miss Nils

Life is cruel!!

2009-04-09 @ 10:46:58
URL: http://missnils.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0