Merde!!!

Sova eller inte sova!?

Vi har lagt oss ganska sent den senaste tiden. Vi har ju inget att gå upp till precis... Utan mål så blir de inte mycket gjort. Man slackar av på alla sätt och de mår inte jag bra av. Trodde jag va en soffpotatis som kunde ligga på locket hela dagen och kolla på tv utan problem. Men så är de tydligen inte, blir bara rastlös och knäpp i skallen.
Har tittat runt lite för att se va vår stad har att erbjuda nu och fram till april. NADA! Inte ett smack! Hittade dock egyptisk magdans på medborgarskolan. Hade vart så roligt att pröva och rulla på bilringarna. De är nästan ett måste att ha nåt att göra om jag inte kommer in på komvux för försäkringskassan. Om dom sätter sig imot så ska jag dra till med en språk kurs också. Så kan jag svära på min handledare på franska också....allt låter lite bättre på franska.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Petite pute! ;-)

2011-01-22 @ 18:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0