Alltid redo?


Back to life? Vet inte. Har för mig att jag mår lite bättre när jag har saker att göra. Svårt att veta eftersom jag levt så mycket utan nånting att sysselsätta mig med. men imorgon börjar jag på Falkservice igen. Vill egentligen inte, men de va villkoret för att jag skulle få studera. Så jag biter lite i äpplet och försöker titta på de jag får göra. De jag får göra är att studera, men inte alla ämnen jag ville. Fick droppa ett, men de finns säkert nån mening med de förutom den Försäkringskassan gav mig.

Klart att jag hade fått studera, men då på heltid för att kunna få pengar. Iaf tillräckligt för att överleva. Men de orkar jag inte. Så jag ville prova lite, hur är de att börja läsa!? Men då behöver jag göra praktiken också....Jag hänger egentligen inte med. Som tur får man hjälp från Fontänhuset.

Och orkar jag denna terminen....så kanske jag ökar med ämnen. Kanske heltid. Beror på hur de går nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0