Dagen D...

...tillbringade jag med min underbara vän...





Vi åt ännu mera tårta, tjatade, spelade Fia med knuff o rastade lilla Teckla, Tekkla? Eller Tekla?? I will näver know! Bra vänner har man inte många av...Matts är en sån! Helt underbar. O nu har jag ju fått en ny bästa kompis, Teckla. Trodde jag skulle va lite rädd, har lite för stor respekt för hunder, när de ska va tvärtom. Men eftersom de är Matts hund så tevekar jag inte en sekund att gosa med henne. Frugan kunde tyvärr inte komma denna gången. Men vi hade de trevligt.

Kommentarer
Postat av: Ia

Va mysigt! Jag vill ocksa komma o gosa!

2009-03-30 @ 02:51:51
URL: http://swedecaroline.blogspot.com
Postat av: Miss Nils

Ja visst e hon gullig!! Större än va jag hade tänkt mig, men de hindrade inte henne att kela. O läga huvudet på bordet när vi spelade Fia, farligt nära tärningen=)

2009-03-30 @ 14:41:50
URL: http://missnils.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0