Idag har vi fint väder Johanna! Men jag kan inte lova att de blir de den 11:e...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo better mejk it najs okej? Or mi bi veeeeeeri dissapojnted...



///Johanna

2009-08-09 @ 13:58:38
Postat av: Anonym

Aj häv arrajvd, änd dö ouedder is .... väldigt konstigt! :-/

När kommer Caroline??? Vet du ngt vi andra inte vet???



///Johanna

2009-08-13 @ 21:02:16
Postat av: Miss Nils

När de kommer till Ia så är de ingen som vet mer än den andre....eeehhh!!!;-) Pratade med henne igår och de blir inte den 21:e iaf, vi får plusa på några dagar. De kändes i alla celler när du satte dn lilltå i Sweden!! Mooohahahah! Kunde du inte tagit med dig ett stabilare wäder?????

2009-08-14 @ 13:12:16
Postat av: Anonym

Typiskt Carrroline!! Hmpf! Ja ja... Bara hon kommer INNAN JAG åker!!! Tusan annars!

Hehe! Jag tror jag såg dig idag på din ute-plats när jag susade förbi i bilen (VROUMMMM!!!) Hann inte tuta ;-) (tut-tut!) Ville inte förlora kontrollen och köra i diket (eller i den mötande bilen) Haha!

Vadådå??? JAG ta med stabilare väder??? Va fasen! De' va' la' DU som skulle fixa det???? Jag är förresten lite förvirrad... är det fint väder eller inte???? :-/



///Johanna

2009-08-14 @ 16:03:24
Postat av: Miss Nils

Hade du tutat så hade jag sketet på mig människa!!!! Hahahah... Då vet jag vart jag inte ska göra idag, va ute på vägarna. För du e ju där!! Mooohahah! Vrooommm....tut tut!

2009-08-14 @ 16:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0